Comanda si livrarea produselor
Termenul de procesare a comenzilor este de 1-5 zile lucrătoare în funcție de numărul total de comenzi înregistrate în ziua respectivă. Din momentul în care clientul a plasat o comandă, acesta primește un număr de prioritate generat pe baza numărului de comenzi ce au fost plasate înaintea sa.
Producția produselor începe din momentul în care a fost plasată comanda. Pentru a ne asigura că oferim cea mai bună calitate, produsele noastre nu sunt ținute pe stoc și apoi vândute clienților.
Clientul va fi înștiințat în legătură cu numărul de zile necesar pentru finalizarea comenzii în momentul în care este contactat telefonic pentru confirmarea produselor comandate.
Numărul de zile estimat de firma de curierat este de 1-3 zile lucrătoare, zile ce se adaugă duratei necesare de timp pentru producția produselor finite comandate.
În perioadele aglomerate de promoții sau sărbători legale, livrarea comenzilor poate depăși numărul de 5 zile lucrătoare.
Cumpărătorului nu îi este permisă deschiderea coletului decât după ce s-au semnat actele de primire și a achitat contravaloarea acestuia.
Taxa de transport:
Dacă coletul este deteriorat la primire sau prezintă dovezi că a fost deschis, recomandăm cumpărătorului să refuze coletul și să ne contacteze telefonic sau prin email. Reclamațiile ulterioare referitoare la acest aspect nu vor fi luate în considerare.
Vânzătorul nu garantează respectarea termenului de livrare în cazul în care informațiile au fost furnizate greșit sau incomplet de către cumpărător. În anumite cazuri comanda poate fi anulată de către vânzător.
Vânzătorul are dreptul de a refuza comenzile suspecte. De exemplu, număr foarte mare de produse comandate sau repetarea unor comenzi ce au fost returnate în trecut.
Dacă termenul de livrare nu poate fi respectat din diverse motive, se va comunica un nou termen estimat pentru livrare. Dacă noul termen nu este acceptat de către client, comanda poate fi anulată.